خبرنامه

شرکت زعفران مصطفوی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان زعفران ایران بوده که به دلیل کیفیت بالای محصولات و رعایت استانداردهای بین‌المللی شهرت جهانی دارد. این شرکت محصولات متنوعی مانند زعفران سوپر نگین، سرگل و پوشال را ارائه می‌دهد و همواره به نوآوری، رضایت مشتری و بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته توجه ویژه‌ای داشته است.
در راستای افزایش بهره‌وری و بهبود کیفیت در فرآیندهای تولید، مدیران این مجموعه اخیراً از محیط پایلوت ناوگان رباتیک هوشمند و خودران تنب بازدید نموده و به بررسی امکان استفاده از این ربات‌ها در خطوط تولید آن زعفران پرداختند. این اقدام، گامی مهم و پیشرو در جهت استفاده از فناوری‌های نوین و افزایش دقت و کارایی در مراحل مختلف تولید، بسته‌بندی و لجستیک این ماده غذایی ارزشمند، است.
ناوگان رباتیک هوشمند و خودران تنب متشکل از ربات‌های خودران حمل بار TBOT-500 و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان رباتیک تنب است. این محصول که به صورت تماماً بومی توسط شرکت تنب طراحی و تولید شده‌، به‌عنوان یکی راه‌حل‌های مهم اتوماسیون صنعتی در بسیاری از صنایع قابل استفاده است. با استفاده از ناوگان رباتیک، فرآیندهای تولیدی در شرکت زعفران مصطفوی به‌صورت دقیق‌تر و کارآمدتر انجام شده و علاوه بر افزایش ظرفیت تولید، کنترل کیفی دقیق‌تری بر محصولات این شرکت اعمال خواهد شد.
این حرکت استراتژیک شرکت زعفران مصطفوی در راستای مدرن‌سازی و رقابت‌پذیری بیشتر در بازارهای جهانی است که به کارگیری فناوری‌های نوین و هوشمند را برای افزایش بهره‌وری و کیفیت محصولات خود دنبال می‌کند.برای آشنایی بیشتر با ناوگان رباتیک هوشمند و خودران تنب از وب‌سایت ما بازدید نمایید.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *