گزارش تصویری از حضور شرکت توسعه نرم‌افزار تنب در نمایشگاه اینوتکس 2024

12 مهٔ 2024 توسط
Peyman Jowkar

نمایشگاه نوآوری و فناوری - اینوتکس 2024 مانند هر سال میزبان  شرکت‌های نوآور و فناور مختلف بود.

شرکت دانش‌بنیان توسعه نرم‌افزار تنب نیز در این نمایشگاه حضور داشته و ربات هوشمند و خودران TBOT-500 را در ارائه نمود. از میان 2335 طرح دریافت شده در جشنواره پیشگامان اینوتکس، 25 طرح به عنوان منتخب معرفی شده که از این میان، ربات TBOT-500 به عنوان یکی از سه محصول برگزیده انتخاب شد.


این ربات هوشمند و خودران که جهت حمل بار طراحی شده، برای اولین بار در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس 2024 با حضور معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ‎رئیس جمهور، جناب آقای دکتر دهقانی فیروز آبادی، رونمایی گردید.

در این مراسم، ربات هوشمند و خودران حمل بار TBOT-500، در ابتدا به همراه دو محصول فناورانه دیگر وارد صحنه شده و برای اولین بار در کشور رونمایی شد.



همچنین در مراسم افتتاحیه اینوتکس 2024 جناب آقای دکتر دهقانی فیروز آبادی، زنگی که توسط این ربات به صحنه آورده شد را به صدا در آورده و اینوتکس 2024 رسماً افتتاح گردید.



در ادامه‌ی نمایشگاه، سایر محصولات فناور نیز با حضور آقای دکتر دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور نیز رونمایی شدند که در این مراسم رونمایی از ربات TBOT-500 استفاده شد.


در روزهای برگزاری نمایشگاه، مسئولین و مدیران ارشد صنایع از غرفه شرکت توسعه نرم‌افزار تنب بازدید نموده و با ویژگیهای این ربات و سامانه مدیریت ناوگان تنب آشنا شدند. همچنین در خصوص به کار گیری این سامانه‌ی رباتیک در صنایع رایزنی گردید.



بازدید معاون علمی، فناوری رئیس جمهور از غرفه شرکت


بازدید آقای دکتر روح الله متفکر آزاد عضو هیات رییسه مجلس از غرفه شرکت


بازدید سفیر تایلند و نماینده آفریقای جنوبی از غرفه نمایشگاه





Share this post
برچسب‌ها